jagaa

jagaa

piątek, 28 września 2012

Czasem jestem...- Masław znad Warty

Czasem jestem jak morze, wzburzony
Toczę pianę i uderzam jak fala o brzeg,
Lecz zaraz się rozmywam, siadam rozmarzony
I myślę - jakby tu zawrócić historii bieg...

Czasem jestem jak wiatr, porywisty
Zrywam wtedy wszystko, co na drodze stanie,
Czasem razem z wiatrem słów swych deszcz rzęsisty
Leje, by wymazać całe zakłamanie.

Czasem jestem tak, jak ziemia, czarny
Moje myśli i słowa są tego koloru,
Wtedy się zatrzęsę i bywam wulgarny
Pozbawiony humoru, ale nie honoru.

Czasem jestem jak Słońce, promienisty
Ciepły i przyjemny dla każdego człowieka,
Czasem zbyt gorący, piekący i ognisty
Żywy ogień, co wszystko przypieka.

Czasem, tak po prostu, jestem tylko sobą
Zwykły, prosty człowiek przy swoim uparty
Jestem ten, który jestem, jestem osobą,
Człowiekiem, Słowianinem, Masławem znad Warty.


fot.Dobrosława

2 komentarze:

  1. Cześć, ponownie proszę o adres e-mail, to wyślę dokumenty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń