jagaa

jagaa

czwartek, 7 listopada 2013

Dowód na to, że ksiądz Staszak przyczynił się do usunięcia Świętowita?

Odnośnie artykułu o usunięciu rzeźby Świętowita na Ślęży:
 http://mojaslowianskafilozofia.blogspot.com/2013/10/ksiadz-katolicki-ryszard-staszak-tepi.html

Wczoraj oglądałam poniższy reportaż NTV i zbulwersowałam się, bo wyjaśniło się (bynajmniej ja tak uważam) dlaczego i komu najbardziej zależało na usunięciu rzeźby.
Obejrzyjcie filmik a dowiecie się, że krucjata kleru jest kontynuowana nawet w dzisiejszych czasach.
Polecam min.9 do 17.
Huczne bale sylwestrowe na Ślęży p.Staszakowi nie przeszkadzają, ale rzeźba tak.
Gdyby każdy katolik wziął sobie przykład z pani Sołtys Gminy Sulistrowice, to żyłoby się każdemu lepiej. Wielki szacunek dla tej pani, która miała odwagę powiedzieć to, co myśli a nie to, czego oczekują inni.
Ksiądz Staszak sieje nienawiść wśród ludzi różnych przekonań religijnych i tego jestem pewna w 100%.

O poniższym filmiku dowiedziałam się z  http://opolczykpl.wordpress.com/2013/11/04/o-ksiedze-trajana-dobrogost/#comment-54870
O tym również na  http://bialczynski.wordpress.com/aktualnosci/7-11-sleza-komu-zalezy-na-konflikcie-religijnym-w-polsce/



16 komentarzy:

  1. Ja tylko nie rozumiem jednego. Jaki był problem, w uznaniu posągu Światowida za część ekspozycji, poświęconej historii Polski i Słowiańszczyzny? Jak dobrze pamiętam, w schronisku znajdują się również tablice poglądowe i informacyjne mówiące właśnie o tym. Zatem rzeźba (zresztą wierna replika historycznego monumentu) ma tu TYLKO i WYŁĄCZNIE wartość edukacyjną. Z jakiej racji więc ten "katolicki ultras" decyduje o tym, co w obiekcie TYPOWO ŚWIECKIM jest eksponowane? To ewidentnie wbrew prawu!
    Ja rozumiem że Polska dawno przestała być państwem prawa, ale tu władze schroniska (że użyję języka ulicy)- dały dupy po całości. Powinni jak najszybciej postawić rzeźbę z powrotem, wraz ze stosowną informacją, jaką pełni on rolę w tym miejscu.

    Ale zapewne siedzą tam ludzie, którzy "dla świętego spokoju" dadzą sobą manipulować i sterować, niejednemu nienawistnemu pajacowi w sutannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiedź pani sołtys ewidentnie potwierdza, że pan Staszak - ksiądz prowadzi krucjatę na Ślęży.
      Podstępnie chce zatrzeć ślady pogaństwa i zrobić ze Ślęży górę święta na semicką modłę.
      Np.sieje propagandę, że ponoć zdarzył się jakiś "cud" i że woda jest już święta.
      Typowe zachowanie dla "katolickich ultrasów" -jak napisałeś, to sianie propagandy dopóty, dopóki głupie owieczki w nią uwierzą. "Kłamstwo powtarzane po tysiąckroć staje się obowiązująca prawdą"- na tym opiera się cały katolicyzm, i plus profanacja pogaństwa (święta, obrzędy).
      Jakby ludzie zmienili swoją mentalność i robili wszystko tak, jak uważają, to z tego ich katowariactwa zostałoby tylko niemiłe wspomnienie. Ale niestety ludki chrzczą "dla świętego spokoju", madlajają się "dla świętego spokoju" no i chadzają do bożnicy "dla świętego spokoju" - no bo, co sąsiedzi powiedzą..

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz rację, że kler będzie walczył do końca, w końcu to jest ich "praca". Myślisz, że jakby któryś ksiądz w boga swojego wierzył to tak świetnie by umiał manipulować ludźmi? Oni się latami uczą w seminariach jak utrzymać owieczki w przekonaniu, że kościół ma rację, że jahwizm to "jedyna słuszna prawda". To są mistrzowie manipulacji. Gadasz, że jakiś tam ksiądz pedofil a czarnosutannowiec będzie ci wmawiał, że 10cio latki mają bogate życie erotyczne. No jakby mi tak ten debil powiedział, to nie ręczyłabym za siebie.
      Właśnie kler dostaje szału, bo widzą, że ich popularność w starej dobrej Europie już dobiega końca. Zatem zasilają swoją armię inne kontynenty np. Afrykę.
      A tego typu akcje to mnie nie dziwią, ich każdy ruch da się przewidzieć.
      Poza tym filozofia rodzimowierstwa nauczyła mnie m.in. tego, że ludzi należy zrozumieć, postawić się w ich sytuacji, uszanować ich wybór, bo robią wiele rzeczy nieświadomie, są oszukiwani itd ALE - nie szanuję kleru, ponieważ te pajace robią wszystko świadomie i z premedytacją, robią z ludzi niewolników ich własnego umysłu i nie szanuję fanatyków religijnych, bo swoją głupotą potrafią zarażać i narażać.
      Posąg Świętowita na pewno wróci w swoje miejsce i również "wróci w stare gniazdo stare prawo, stara mowa i natchnione Słowian życie"....
      Basiu ziemia nasza i dlatego musimy o nią ciągle walczyć.

      Pozdrawiam :))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Katolicy, muzułmanie, i inni wyznawcy "tez objawionych" domagają się szacunku i akceptacji swoich przekonań religijnych a tym samym nie akceptują ludzi innej wiary, Także takie ich skamlanie kojarzy mi się z przysłowiem "Pies ogrodnika - sam nie weźmie a drugiemu nie da". Zauważ, że tylko wyznawcy religii z bożkiem objawionym twierdzą, że mają patent na "prawdę" a innych należy nawracać - jak nie słowem to siłą. Pragną wszystkiego tylko dla siebie, chcą by każdy myślał tak jak oni, i nie zależy im na jedności wśród ludzi. Takie zachowanie, które prowadzi do zdominowania innych to nic innego jak poszukiwanie potwierdzenia swoich urojeń, tzn. ludzie, którzy na siłę chcą nawracać na "swoją modłę" innych, tak naprawdę są niedowiarkami - "jeśli inni uwierzą, to znaczy, że mam rację".

      Ów kleryk jest wykształcony na pewno, ale pod kątem zdobywania funduszy dla kasty watykańskiej i pod kątem utrzymywania owieczek (setkami lat nawracanych mieczem i stosem) w jahwistycznych urojeniach, są szkoleni prawie że perfekcyjnie, by utrzymać parafian w strachu - przed bogiem, klątwą, zemstą boską itd. jeśliby któryś zapragnął sprzeciwić się boskim indorom - księżom.
      Jak ludzie przestaną się bać, to wtedy będzie rzeczywisty koniec rządów watykańskich kłamców i oprawców.

      Jeśli chodzi o Nergala, to lubię jegomościa, ma ciekawą filozofię życiową a czy z biblią zrobił słusznie? Tak, chociażby dlatego, bo pokazał publicznie swój sprzeciw wobec zakłamaniu, twardo broni swoich racji, udowadnia, że nie każdy ślepo musi przytakiwać "większości".
      Katolicy twierdzą, że skoro są w większości wyznaniowej, to mają większe prawa i racja musi stać po ich stronie a ja tu zapodam takie pytanie: czy miliony much siedzących na gównie mogą się mylić? ;) Tak samo jest ze wszystkimi, którzy twierdzą, że prawda leży po stronie większości... A w sumie prawda jest jak dupa - każdy ją może mieć. :))
      A o Lewandowskim to mi już nie wspominaj, bo mi się treść kolacji cofa, nie cierpię go. A to dlategóż, że robi z Polaków kretynów. Dlaczego, to każdy wie. Może słyszałaś, że od teraz będzie na pytania odpowiadał "pomidor", bo nie chce mu się odpowiadać kilka razy na te same pytania.

      Zgodzę się z Tobą, że "Dobro ujawnia tkwiące w ich trzewiach Zło. Sami się demaskują." Jakoś ten wszechświat, wszechbyt, jest tak poukładany, że Dobro, walcząc ze Złem, w końcu wygra. Przypomina mi to takie "koło zdarzeń". A teraz nasuwa mi się na myśl Twój ostatni artykuł na Wookies :)

      Tak, tak, ja też jestem zdania, że kler najlepiej by się czuł w nazi-islamie, tam jest wszystko dozwolone, taki raj dla wszystkich fiutków.

      Dzięki za wsparcie, posąg musi wrócić na swoje miejsce.

      P.S. Tak mi się przypomniało; polecałaś świetne filmy (teraz jestem na etapie powtórki z Robina ;)
      i też chciałam zabłysnąć ;)) i polecić Ci film "Zdarzenie" z 2008. Ciekawa jestem Twoich refleksji.

      Pozdrawiam również ciepło w chłodne dni :)) :*

      Usuń
    4. A i zapomniałam dodać, że Darski na scenie jest jak diabeł wcielony ;) ale to w sumie miły i poukładany gość.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. A ja uważam, że biblia jak i koran to "instrukcja obsługi dla kata", dla mnie jest bezwartościowa, a co jest w niej fajne to skopiowane z innych wierzeń na semicką modłę. Ale każdy ma prawo do własnego zdania ;)

      Ups, nie przeglądałam dogłębnie Twojej strony, więc przegapiłam opis tego filmu. Mi również ten film spodobał się ze względu na treść; takie przekonanie, że Ziemia to żywy organizm i jeśli czuje, że człowiek jest zagrożeniem.. - to wtedy ingeruje. Świetny film, ponoć jest już druga część.

      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Ok, to ja zostanę przy swoim radykalnym zdaniu na temat biblii a Ty przy swoim ;)
      A "Zdarzenie II" to chyba dopiero będzie premiera, bo nie znalazłam w net.

      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Gdyby miała powstać jakaś petycja w sprawie przywrócenia posągu na Ślęży, to proszę o info. Chętnie podpiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest info. na temat podpisów : http://bialczynski.wordpress.com/2013/11/13/sleza-list-otwarty-do-papieza-franciszka-i-metropolity-wroclawskiego/

      Usuń
  4. Z informacji na blogu p.Białczyńskiego wiem, że już była taka lista, ale chyba nie w internecie. Więcej na ten temat nie wiem. Również chętnie podpiszę. Jak coś, to dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałem z zainteresowaniem artykuł i wszystkie komentarze. Każdy "zabierający" głos ma rację.

    Jest jedno ale... Nie możemy zapominać, że w Polsce rządzą faceci "ubrani" w czarne sukienki.
    To, czy zbliża się kres ich panowania, czy przetrwają pięćdziesiąt, czy sto lat, dla mnie osobiście nie ma większego znaczenia, ponieważ wyrządzają zło obecnie - dzisiaj. Wyrzucenie z siebie, wykrzyczenie tego co nas boli, uważam za rodzaj kuracji, wzajemnego podtrzymania się na duchu. I bardzo dobrze. Jako obywatelowi jest mi przykro, że na moich oczach kler niszczy wszystko to, co ma świecki charakter. Wierzę w sprawiedliwość, która zwycięży - rzeźba Świętowita wróci na swoje miejsce.

    Ślęża jest mi szczególnie bliska. Widzę Ją z balkonu swojego mieszkania. Każdy wie, że jest to miejsce mocy, które każdego roku odwiedzają tysiące ludzi. Przeważnie dojeżdżają do przełęczy Tąpadła, skąd udają się szlakiem na szczyt Góry. Raz w roku wjeżdżam rowem na Ślężę i dwa, trzy razy objeżdżam Ją wokoło.

    Dobrze, że w tym kraju są ludzie tacy jak Ty Dobrosławo, którym leżą na sercu Dobra Narodowe, z którymi się utożsamiają, o które nie tylko się troszczą, ale potrafią o Nie walczyć.

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń